SoltBrain Blog

Videó Montázsok #3: Démonok közt vs. Barátok közt

2019. július 07. - SoltBrain

 Ha horrort nézek, akkor szinte mindig valamilyen misztikus témájú szellemes vagy démonos filmet keresek magamnak, a kedvenceim az ördögűzős történetek a horror műfajon belül. A sorozatgyilkosos, darabolós, láncfűrészes, slasher sztorikat nem sorolnám az érdekes kategóriába (természetesen nagyon szubjektív az én ízlésem is, ahogy az összes többi emberé). Az első Ördögűzőt még könyvben is elolvastam, annyira tetszett. A Démonok között filmek szerintem toronymagasan kiemelkednek a műfaj nagy átlagából, köszönhetően James Wan rendezői tehetségének.

A Barátok Közttel kapcsolatban én mindig ledöbbenek, hogy hanyadik résznél járunk már? Ha jól tudom, akkor most vagyunk túl 9447. (!) részen, de hát bele is kezdtünk már 1998-ban a gyártásba és azóta is csak érkeznek az új részek futószalagon. Mivel nagyon hézagosan néztem régen is, én még olyan dolgokon is meglepődtem anno, hogy a Berényi Mikinek már nincsen haja, aztán megmondták nekem, hogy évek óta kopasz, le vagyok maradva vagy hat körrel a Barátok Közt-öt illetően. Valahogy adta magát az ötlet, hogy ezt a két csodát össze kellett mixelnem egy rövid videó erejéig. Végülis a Barátok Közt eredeti forgatási helyszínére, a Mátyás Király térre (vagy az RTL Klub székházába, az aktuális stúdióba) is betérhetnének alkalom adtán démonok, szellemek, ördögök, vagy más paranormális aktivitások, ha nem vigyázunk. A stúdió helyében én készenlétben tartanám a feszületet, a szentelt vizet és a papot.

 HORROR FAN-oknak készített poénvideóm következik, aki nagyon fél a szellemektől vagy a gonoszra sminkelt apácáktól, az másik posztot olvasson inkább.

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr348557426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása