SoltBrain Blog

Bemutatkozó poszt

2015. július 27. - SoltBrain

Üdvözöllek a SoltBrain blogon!

 Először is röviden bemutatkoznék kedves olvasók, SoltBrain vagyok. Mindig is szerettem véleményt és kritikát írni a nagyvilágról és úgy általában mindenről. Már régebben is blogoltam, de most úgy döntöttem, hogy a jobb írásaimat összegyűjtöm erre a honlapra és befejezek pár félbehagyott vázlatot, ami ott porosodik a laptopom mélyén. 

soltbrain_on_fire.jpg

 A blogolás számomra azt jelenti, hogy mindenki szabadon elmondhatja a véleményét a hétköznapokról, a politikáról, a közéletről, a filozófiáról és az élet sok más területéről. Úgy gondolom, hogy sokkal értelmesebb és kifejezőbb, ha írsz egy jól megszerkesztett bejegyzést egy adott témáról, mint ha csak begépelsz egy gyűlölködő, trágár kommentet valamilyen színvonaltalan hírportálra (Index, Origo stb..). Egyes hírportálok a nagy semmit olyan szépen és cizelláltan meg tudják fogalmazni, hogy a csak az ahhoz írt kommentek tudják felvenni vele a versenyt esztelenségben. No, de nem is ez a lényeg, pár mondatban leírom nektek, hogyan kezdtem el blogolni.

 Még az első évemet végeztem az egyetemen, amikor felvetődött bennem az ötlet, hogy ha már ilyen sokat gondolkodok a világ történéseiről, valamint nagyon szeretek filmeket nézni és elemezni, akkor miért ne írhatnám le az eszmefuttatásaimat rendszerezett formában. Az első blogom még a blogspot-on volt, de azon még látszott, hogy kezdő vagyok (persze ez is már vagy 6-7 éve volt). A szöveget is rosszul tördeltem, videót nem tudtam beszúrni stb. Aztán az egyik jóbarátom segített a blogolás művészetének megtanulásában. Ő lenne Britpopper a Focker blogról. Oda is írtam pár vendégposztot. A régi blogomon vagy 20-30 bejegyzésem és nagyon sok félkész vázlatom született, mindenféle témakörben. Pár éve azonban egy jó időre szüneteltettem az írást. brain-power.jpg

 De nemrégiben úgy éreztem, hogy kezd visszatérni az ihletem; írhatnék még filmajánlókat, befejezhetem a félbehagyott posztjaimat és a régiekből a jó posztokat összegyűjthetném. Ezért kezdtem újra a blogolást, jó olvasgatást kívánok a posztjaimhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr667648866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása