SoltBrain Blog

MC Hawer és Tekknő - mulatós kicsit másképp

2023. október 03. - SoltBrain

Meglehetősen különcnek számítottam a zenei ízlésemmel, amikor tizennégy éves koromban mulatóst hallgattam, egész pontosan az MC Hawer és Tekknőt. Míg mások rockot, rapet, vagy divatos popzenét hallgattak, én akkor álltam rá a mulatósra, mert nem követtem a trendeket. Évekkel később persze én is átváltottam a rock zenére, de anno egy évig csak ezt az érdekes zenei duót hallgattam.
mc_hawer_es_tekkno.jpg

Nem tisztán mulatós műfajban nyomja az MC Hawer és Tekknő páros, mivel érzek benne egy kevés elektronikus zenei, valamint hiphop szövegelős beütést is. Mindenesetre populárisabbá tették a mulatóst, megtalálták a maguk célközönségét. Emlékszem, az egyik ismerősöm - aki hallgatta őket - állandóan rosszul ejtette ki az együttes nevét, mert "mekhaver"-t mondott az "emszí haver" helyett. 

A budapesti duó 2000-től kezdett el zenélni

Tagok:

MC Hawer (Koczka Géza)

Tekknő (Benyó Miklós)

  

Albumok:

Bye, bye, lány (2000)

Táncolj, cigánylány (2001)

Mikor a vodka a fejembe száll (2002)

Kimegyek a temetőbe (2003)

Ma este mulatunk (2004)

Állati nagy slágerek (2005)

Túr Mix (2006)

Aki minket nem szeret (2006)

A börtön ablakában (2007)

10 (2012)

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr3918186409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesterséges Geci 2023.10.04. 11:21:42

"A lábamon alig-alig-alig...
Mégis elhányok a falig..."
süti beállítások módosítása