SoltBrain Blog

Kellemes relax zenék

2022. szeptember 19. - SoltBrain

Sokat gondolkodtam azon, hogy miképpen hat a zene a lelki állapotunkra. Mi a kapcsolat a hanghullámok, az idegsejtek és az érzelmek között? A pontos választ nem tudom, de talán jobb is. Így megmarad számomra a zene mágiájának titokzatossága, a dalok misztikuma.

Relaxáló természetképek

Szabadidőmben nagyon sokféle zenét hallgatok a retrotól kezdve a heavy metálig bezárólag, de csak az utóbbi pár évben kerestem rá a youtube-on a relax zenékre. Nyugalomra vágytam lefekvés előtt, amit a meg is kaptam ettől a műfajtól.

Digitális kandalló

A lágy szólamokon kivűl a videókban megjelenő képek is segítenek az ellazulásban. Beágyaztam a kedvenc relax videóimat, amik változatos helyszínekre kalauzolják el a nézőket; természetfotók, kandallóban égő tüzifák és kolostorok éppúgy nyugtató hatással bírnak, mint az esős képsorok. Léteznek "csakratisztító", tibeti gyógyító és "harmadik szem felnyitó" videók is az ezotéria szerelmeseinek, bár az utóbbiakat nem szoktam hallgatni, csak megjelentek a javasolt videók között az oldalsávban.

 Csendes kolostor

 

 + 1 relax zene: 

Tudományos-fantasztikus séta a csillagok közé

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr3016790922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása