SoltBrain Blog

Én, a normális

2016. január 26. - SoltBrain

 Egy átlagos reggelnek indult az egész. Felkeltem, megmosakodtam, elindultam a konyhába falatozni egyet, felöltöztem, majd elindultam a városba. Pár perc séta után leértem a metróba, leültem a helyemre, és amikor ránéztem a szemközti oldalon lévő plakátra, akkor elborzadva láttam EZT az élőlényt. 

enaszexmanias3.gif

 Besz@rok, hogy ennek a léhűtő, kétfilléres csúnyalánynak és az alpári könyvének minden metrókocsiban ott kellett lennie!!  24 éves voltam akkor, láttam már/hallottam egy két országos nagy ribanczról, de ez már sok volt. Már nem is az a bajom, hogy minden jöttment hülyével összefekszik ez a nőszemély, de mégis miért kell ilyen pajzánul, vulgárisan, és szemérmetlenül kiteregetni azt, amire nem kíváncsi mindenki?

 Niki barátunknak saját bevallása szerint semmiféle gátlást nem kellett levetkőznie a könyve megírásához, amiről tudjuk ugye, hogy még véletlenül sem botránykönyv (hogy is feltételezhettük róla ezt?!), hanem csak egy mezei életrajzi könyv, némi szexszel megspékelve. Sőt még regényes formában is íródott, hozzáteszi. Nos, amikor mondta, nekem már akkor gyanús volt a történet, de amikor a metróba belépve láttam, hogy az „Évtized botránykönyve” jelzőt is megkapta az alkotás, akkor már tudtam, hogy a megérzésem ezúttal sem csapott be. A „némi szexszel megspékelve” kifejezést itt olyanokra kell érteni, hogy pl. rágeciztek a hasára, úgy bántak vele, mint egy utolsó szajhával (háát vajon nagyot tévedtek ezzel?) satöbbi. Egyébként érdemes figyelni, mert be is vallja, hogy neki a civil élet jóval nehezebb, mint sportolni, aztán megírja ezt a könyvet és 8 millát kaszál vele... Áh nem volt büdös a munka dehogyis…menjél kapálni inkább azzal jobban növeled a GDP-t! Engem személy szerint ez „lerántjuk a leplet” duma is idegesít, mivel az emberiség történelmében már korábban is találtunk utalásokat szexuális elfajzásokra, mint pl. Sodoma és Gomorra a bibliai időkben, ókori Róma stb. De szerintem erről a szexuális kicsapongás témáról még így is ezernyi könyv és film fog születni, nem fogják egyhamar megunni a népek.

 Nekem úgy tűnik, hogy sportolóként se tette oda magát teljesen, mivel, ha figyelünk akkor 8. percnél be is vallja, hogy nemegyszer buli után ment edzésekre. Ha ez így volt, akkor annyira ne lepődjön meg, hogy az aranyérem nem repül a szájába, mint a sült galamb.

 Érdemes elolvasni a kommenteket, van egy két találó köztük, mint pl. az „Ismerte egyáltalán valaki mielőtt kiderült róla, hogy ribanc?”.  „Látszik,hogy szarik bele az egészbe a kiscsaj,két éve hagyta abba a sportot és már van rajta plusz 20 kiló!?Kell a lé ájfonra,tetkóra,redbullvodkára meg barcelónára?Nagyon gáz a stílusa,nem csodálom,hogy rengetegen utálják őt is meg a "facebook generációját" is!Nem értem miért kell ilyen embereknek teret adni a tvben?!Kokó te is szégyeld magad!”. „El nem tudom képzelni, kik feküdtek le vele annyiszor, mert nagyon ronda...”

 Felfigyeltem, hogy Szepesi kisasszony említette, hogy a sportolóknak is vannak szükségleteik. Nos, mivel én szeretek utánajárni minden témának, ezért be is rendelem a posztomba a Maslow-piramist! A Maslow piramis az emberi szükségleteket modellezi, a névadó Maslow pszichológus véleménye szerint. Most, ha jól megnézzük, akkor észrevehetjük, hogy a szex a piramis legalján van, a legfontosabb fiziológiai szükségletek tartományában. Igen, valóban fontos részünk a szexualitás, de gondolkodjunk egy kicsit! A szex az evéssel egy szinten van a modell szerint… Nem vagyok pszichológus, de furcsállom ezt a logikát, mely szerint a dugás ugyanannyira fontos, mint az evés (egyébként mások is kritizálták a modellt, mivel időnként előfordulhat, hogy ezek a szükségletek helyet cserélnek a modellben). Én józan paraszti ésszel azt mondom, ha nem eszel meghalsz, de ha nem dugsz, attól még tudsz élni!!! Én nem ismerem Szepesi Niki tudományos műveltségét, de lehetséges, hogy erre az elméletre alapozta a mondandóját.maslow_piramis.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr237586786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása