SoltBrain Blog

Zeneajánló: Kids in America

2016. május 02. - SoltBrain

 Az én zenei ízlésem roppant változatos, a retró zenétől kezdve a heavy metálig meghallgatok én mindent. Viszont van egy sláger, amit már vagy hatféle verziójában ismerek és szeretek is. Ez a szám a Kids in America. Az eredeti szám az Kim Wilde angol énekesnő szerzeménye volt, aztán egyre több együttes kapott kedvet ahhoz, hogy ők is elkészítsék a maguk verzióját. 

 Kim Wilde 1981-ben adta elő az eredeti számot Nagy Britanniában. Kim Wilde hatalmas karriert futott be a popzenében, nagyon szeretem tőle a "Cambodia" és a "You Came" dalokat is. A feldolgozásokkal együtt írni fogok röviden az előadójukról is, nevezetesen a Cascada-ról, a Bloodhound Gang-ről, a Shebang-ről és a The Donnas-ról is. 

 A Cascada, német elektronikus zenei együttes. Általában rockot és metált hallgatok, de az elektronikusból is van egy-két kedvencem. Időrendileg ezt a Kids in America-t ismertem meg  legelőször, de logikusabbnak gondoltam, hogy az eredeti számot linkelem be elsőnek. A Cascada-tól szeretem még a Neverending Dream-et és a Wouldn't it be good-ot is.

 A Bloodhound Gang. Ők amerikaiak, az együttes stílusát viszont nehéz behatárolni; az alternatív rocktól a hip hop-ig mindent játszanak.  Ez a verzió már egy rockosabb változat, másodéves egyetemistaként hallgattam nagyon sokat. Továbbá ajánlani tudom a "The Bad Touch" című számukat is.

 Shebang svéd punk rock banda. Youtube-on fenn van egy két jó számuk, mint a "Crash" és a "Temple of Love". A punk rockból ők a populárisabb típust képviselik, szóval ne olyan keményre számítsatok, mint az Exploited brit punk zenekar.  

 The Donnas. Ők egy amerikai lány rockegyüttes, egyenesen Kaliforniából. A Kids in America feldolgozásukon kívül szeretem még a "Dancing with Myself", "Strutter" és "Take it off" számaikat is. 

Az Atomic Kitten. Ők egy angol csajbanda, túlnyomórészt popzenét játszanak. Szeretem tőlük a "Ladies Night", "If You Come To Me" és az "Eternal Flames" című számaikat. Az együttes korábbi tagja volt Heidi Range, aki később a Sugababes-ben folytatta karrierjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr368657188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása