SoltBrain Blog

Spartacus paródiák

2015. augusztus 02. - SoltBrain

Amikor tombolt bennem az alkotási vágy... De jó is volt, amikor ötödéves hallgató voltam, akkor bezzeg ráértem poénvideókat szerkeszteni, mivel alig volt órám az egyetemen, és elég volt a szakdoga írásra odafigyelni (de persze nem volt vészes az sem). Már évek óta ismertem a Mucsi Zoltán-féle káromkodós rövidfilmeket, a Tetves és Dugót (meg a Narancsot), és még sok más youtube-n terjengő humoros videókat. Akkoriban néztem a Spartacus sorozatot (amely azóta is nagy kedvencem) és az agyamban a két alkotás egyhamar frigyre lépett :). Kicsit utánanéztem és mivel nem találtam Mucsi és Spartacus paródiákat (ellenben Mucsi és a 300 az van bőven), úgy éreztem, hogy nekem kell betöltenem eme nagy űrt az internet hülyeséggyűjteményében. A videókészítés gyümölcsét most megosztom veletek, szeretett közönségem,  Jó szórakozást Kívánok hozzá! :) spartacus-parodia-ket_okor.jpg

Mucsi Capuában 1. rész: 

ebben a részben kiderül, hogy a mocskos szája miatt viszik el rabszolgának Spartacust (Mucsit)...

 

 Mucsi Capuában 2. rész

Lehet, hogy nem is Capuában vagyunk, hanem a nyíregyi Főiskola hedonista kéjbarlangjában? 

 

Mucsi Capuában 3. rész

 A rész tanulsága, hogy Capuában mindenki egy kicsapongó, erőszakos buzi

 

 A kisfilmek készítésekor hatással volt rám:  Mucsi Zoltán káromkodásai, Tetves és Dugó, Amánjó főiskola Heh, Hatóságilag tilos - Kapuvári buzibár, Tereskova: Illatos a pinám, Mi folyik itt Göngyösön, Győzike, Szőke cigány, Hol a fa főnök, Matisz nagypapa, Fekete Pákó, Kovbojok - Kakadal

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr807586826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása