SoltBrain Blog

Narancs, Tetves és Dugó - Parapéntek

2021. december 30. - SoltBrain

Internetrégésznek éreztem magam, amikor újra megnéztem a Narancs, Tetves és Dugó című háromrészes, káromkodós szinkronparódia minisorozatot. Sosem felejtem el, amikor általános iskolában egyik osztálytársam állandóan azon kuncogott, hogy "para péntek", "apád f*sz*t, ekkora ültetvény". Aztán megnéztem én is a videókat. Lényegét tekintve arról van szó, hogy az Inci és finci és Kandúr Bandi című rajzfilmet átszinkronizálták a lelkes készítők, meglehetősen trágár módon. Sok szinkron paródiát láttam már az interneten (magyar és angol nyelven egyaránt), mégis ennek a három rajzfilm epizódnak a varázsát érzem különlegesnek. Az ocsmány beszólások, válogatott káromkodások és más aranyköpések érdekes történetté állnak össze a szemünk láttára. Három rész készült el: a Parapéntek, a Retekegér, és a Robotkurva
tetves_es_dugo.jpg

A Tetves és Dugó immáron több évtizede képezi részét a hazai netes videótartalmaknak, mégis feledésbe merült. Eltűnt, mint egy csepp az internet hatalmas óceánjában. A mai bejegyzésemet akár a Retro Kabaré posztom folytatásának is tekinthetjük (ITT). Nem nyilvánítanám a világörökség részévé a Tetves és Dugót, de iszákos bulikban kifejezetten alkalmas lehet önfeledt szórakozásra. Ivós játékot is csinálhatunk belőle, például, ha szitkozódik az egyik szereplő, akkor iszunk. Nagyon hamar be fogunk rúgni, ha kipróbáljuk :).

Józanul nem javaslom megnézni a kisfilmeket, úgy nem jön át a szaftos proli humora. Javaslom viszont bulizó általános iskolások, középsulisok és illuminált állapotú egyetemisták figyelmébe az obszcén videókat, szerintem ideális szórakozás lenne számukra.

Vigyázz, ritka mocskos szöveg!

 

Jó szórakozást és boldog új évet kívánok mindannyiótoknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://soltbrain.blog.hu/api/trackback/id/tr3616799530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása